• Lekker bewegen
    Gevarieerde en uitdagende oefeningen, iedere 6 weken een nieuw schema.
  • Je fitter en gezonder voelen
    Onze schema's zijn zo opgebouwd dat je al na een paar weken positieve resultaten zal merken en zien.
  • Soepele gewrichten en sterkere spieren
    Ergonomische oefeningen met de juiste begeleiding, zo voorkom je klachten en verbeter je je houding.
  • Beter slapen
    We geven je de juiste uitdaging en inspanning overdag, zo komt je lichaam 's nachts beter tot rust.
  • Voorkomen van ziekten en blessures
    Een gezond lichaam kan beter tegen een stootje. Fysiek, mentaal en viraal ben je beter bewapend.
    We helpen je met de juiste motivatie om te blijven komen.
  • Net een stapje meer...
    Wil jij net iets meer uitgedaagd worden, de juiste motivatie krijgen en een stok achter de deur hebben? Vraag dan naar de mogelijkheden voor Personal Training (PT) of PHP.
  • Verantwoord afvallen voor de lange termijn
    Afvallen en bewegen maar natuurlijk ook leven, eten en leuke dingen doen. De combinatie ervan werkt op lange termijn het beste.
  • Levensstijl aanpassing
    Geen crash-dieet en onrealistische doelen. We streven naar een levensstijl dat je jaren kan volhouden.
  • Bewegen en verbeteren
    Na een paar weken voel je je al verbetering en merk je dat je sterker en fitter wordt. Spieren zorgen ook voor meer calorie-verbranding (zelfs als je klaar bent met sporten).
  • Begeleiding en coaching
    We zijn er voor je! Meten en wegen plannen we op vaste tijdstippen in en ook helpen we je met je schema. Je staat er zo niet alleen voor en hebt een stok achter de deur.
  • Met medewerking van diëtist
    Natascha is diëtist in het ziekenhuis, maar ook bij Ultimate Performance staat ze klaar voor advies en hulp. 
  • Gezonder leven
    Als je voor jezelf weet dat je eigenlijk niet zo gezond leeft, is het nu tijd om er werk van te maken. Je hebt maar één lichaam en iedere kilo teveel is een potentiële kilo die ongemak, ziekte, blessure en onzekerheid kan veroorzaken. We kunnen het werk niet voor je doen, maar we kunnen je wel helpen en begeleiden zodat het werk voor jou lichter zal worden!
  • Net een stapje meer...
    Wil jij net iets meer uitgedaagd worden, de juiste motivatie krijgen en een stok achter de deur hebben? Vraag dan naar de mogelijkheden voor Personal Training (PT) of PHP.
  • Stap voor stap verbeteren
    Niet te snel willen gaan, gecontroleerd verbeteren voor lange termijn! We spreken samen over doelen, termijnen en resultaten. We evalueren en stellen bij waar nodig, zo houden we alles veilig en in controle.
  • Aan de hand van goede schema's en goede oefeningen
    Zowel bij het werken aan je conditie of het herstellen van een blessure werken we met schema's met realistische en gecontroleerde doelen. Onze schema's zijn meestal maakt voor 6 weken waarin je stapjes vooruit doet. Maar we passen indien nodig alles aan naar jouw persoonlijke traject.
  • Nauwe samenwerking met fysiotherapeut en sportergotherapeut
    We hebben een goede samenwerking met meerdere fysiotherapeuten en sporttherapeuten in de regio. Ben je na een blessure klaar om oefeningen te doen, dan zijn wij er om te helpen. 
  • Net een stapje meer...
    Wil jij net iets meer uitgedaagd worden, de juiste motivatie krijgen en een stok achter de deur hebben? Vraag dan naar de mogelijkheden voor Personal Training (PT) of PHP.
  • Trainingsschema's
    Met het oog op jouw doelen maken we trainingsschema's voor jouw optimale resultaat.
  • Zeer uitgebreide hardware
    Voor zowel de grote spiergroepen als de specifieke details hebben we de juiste apparatuur.
  • Dumbells tot 60 kg
    Met losse dumbells tot zelfs 60 kg ben je hier nog even niet klaar ;)
  • Uitgebreide kennis en hulp
    De juiste oefeningen, met de juiste belasting en daarbij tips en tricks voor ieder type lichaam dat maakt het verschil in succes. Wij hebben de kennis op het gebied van krachttraining in huis en blijven bijleren.
  • Tips & tricks voor voeding
    Ook op het gebied van voeding, wat, wanneer en hoeveel kunnen wij in adviseren samen met diëtist Natascha.
  • Veilig en lange termijn
    We gaan niet voor de korte termijn; een killerbody op 2 maanden is niet realistisch, niet veilig en eerlijk gezegd niet haalbaar (op natuurlijke wijze). Wij gaan voor de lange termijn en helpen jou graag om daar je leven lang plezier van te hebben.
  • Net een stapje meer...
    Voor echt optimale groei voor jouw type lichaam kunnen we ook een PHP traject beginnen. Lees HIER meer over PHP.
  • Functional Fitness
    De optimale combinatie tussen kracht, lenigheid, conditie en techniek (ook wel bekend als Crossfit).
  • Begeleiding
    Onze instructeurs zijn 'Crossfit Level 1' gediplomeerd.
  • Zowel individueel als groepslessen
    Individuele schema's, dagelijkse WOD's (Work-Out of the Day) en 4 groepslessen per week.
  • Groepslessen
    In de groepslessen leer je techniek op een leuke manier en ieder op zijn eigen niveau.
    Ook doen we daarna met z'n allen een uitdagende WOD.
  • Weightlifting
    Voor zowel de basis oefeningen als: Squat, deadlift en clean als de gevorderde oefeningen; snatch, overhead squat etc kunnen wij je heel wat bijleren.
  • Wedstrijd begeleiding
    Wil jij meedoen aan een Crossfit wedstrijd? Dan kunnen wij jou traject begeleiden!
  • Net een stapje meer...
    Voor echt optimale groei voor jouw type lichaam kunnen we ook een PHP traject beginnen. Lees HIER meer over PHP. Ook voor Personal Training staan we voor jou klaar